tisdag 2 december 2008

Dag 121: Cre8 lol pwn

...Right...

Jag har tre idéer vad jag kan göra på dagarna för att ha nåt att göra...

1. Lånade en bok från skolans bibliotek. Mary Poppins blev det.
2. Varje morgon klockan 6.51 tar jag en bild på mig så fort jag vaknar. Det kommer jag göra resten av året och kallar det "The December Project". En så länge ser bilderna inte så lovande ut, om man säger så...
3. Jag vill skriva en blogg om min, och mina ex-skolkamrater religion, blir säkert bra.
4. En till blogg.
5. Se på TV.
7. Göra läxor.
8. Spela Staries på Facebook, extremt beroendeframkallande, prova.

Annars händer det inte så mycket. 13 dagar från imorgon onsdag att gå i skolan. Känns skönt, men jag hatar sluttampen på alla saker, det känns så jävla onödigt...

Dagens citat;


"The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course."

Freddie Mercury

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jättebra med en plan! Kan du inte ha nåt fysiskt med också? Typ hjälpa till med cement :)

Och nåt socialt ...

/Din mamma (såklart - vem skulle annars skriva nåt sånt här?)

Anonym sa...

Det ser helt amerikanskt ut, som på film, ditt hus. Varde ljus.
Du har nån gång förklarat de där bokstäverna för betyg, kommer inte ihåg. Eller var det Petter? Det är härligt med din kreativa ådra. Good luck

Anonym sa...

Glömde ju skriva att jag är väldigt glad att du valde Mary Poppins - min favoritbok! /ma