fredag 19 december 2008

Dag 139, The Spirit of X-mas

...Skolan börjar igen den 9 (tidigt).
Jag vet inte hur jag ska klara av dom här veckorna.
Idag såg jag på Mupparnas julsaga som var bra, sen har jag inte gjort nåt kul alls. Inga hemsidor känns intressanta längre, jag har lyssnat på allt i iTunes och vill helst inte lyssna på musik på ett tag.
Imorgon kommer Brittany, deras dotter. Vi ska hämta upp henne i Omaha. Hon kommer vara här i en vecka, men jag kan inte bli jättekompis med henne på en gång...
Helst av allt vill jag nog till Daniel, eller bara vara med någon.

Jag tycker skolan tog slut lite för fort, och idag skulle vi ha haft en basketbollmatch som blev inställd pga vädret. Jag går på hemmamatcherna för att där brukar det vara personer som man kan snacka med, vilket jag helst gör.

Jag skulle uppskatta om någon har bra hemsidor att dela med sig så jag kan klara mig.
Allt är inte pest och pina, men det är ju så jävla tråkigt att inte ha något att göra, speciellt under ett jullov.

Inga kommentarer: