fredag 19 december 2008

Dag 135-139; Let it snow mothertrucker!

I tisdags var det en två timmar sen start som senare blev en snowday.
Jag somnade om, vaknade klockan tolv och åt lunch vid ett. Det fanns gulasch i kylen blev jag informerad om, men det var bara sista skrapen så jag åt det och fyllde sen upp skålen med köttfärs från gårdagen.
Det fanns liksom inte så mycket att välja på.

-Was that all meat?, frågade Larry
-No, I mixed the taco meat and taverns (kött att ha på hamburgebröd, helt ok).
-Oh, 'cause Mary said that we might have tacos tongiht.

Men WTF?!? Säg det innan jag häller upp en massa! Sen sa han att vi skulle ha en stor middag och att jag inte skulle äta så sen lunch.
Men väck mig då?
-No it's not my problem to wake you up, sa han.
Jag blev lätt frustrerad på honom och jag vet inte varför han höll på att skapa diskussion..

Sen skottade jag och Larry för att det hade snöat som fan.
Jag kunde inte plugga till semestertesten för jag visste inte vad som skulle komma på dom.
När jag gick och la mig såg jag på några Twisted Sister-musikvideor.
Jag kunde starkt asocciera till grabben i den här, med tanke på vad som hänt under dagen.
Det här är en helt vanlig dag i skolan, och jag är Dee Snider.
Se båda för dom är roliga.

I onsdags pluggade jag.
Daniel erbjöd sitt hem till mig. Han frågade om jag ville bo hemma hos honom, jag sa att det inte skulle kännas schysst mot Mary, Jag vet inte varför han frågade mig, men det kändes bra att han erbjöd sig, eller nåt...
Som sagt jag pluggade, jag kände mig säker på Civics, som jag inte trodde, och World History var det lite mer osäkert.

Torsdagen kom tillslut och jag ville ju mest få det överstökat.
Vi gjorde jämna lektioner idag så det blev;
World History, gick ganska bra.
Civics, gick snabbt och jag har för mig jag fyllde i allt rätt.
PE, vi hade vikarie och spelade kickball.
Lunch. Korv med bröd och Cheetoes.
Physics, F. Nej, ja vet inte, jag gjorde mitt bästa vilket inte var tillräckligt, men eftersom att jag har A+ så klarar jag mig.
Det var Larrys födelsedag också. Vi åt pizza och fick läsk, festligt. For the record så är vi vänner igen.

Fredag.
Gick till skolan, som jag trodde att det var, men våra grannar sa att den var inställd pga snö.

Fan. Jag ville få ett ordentligt slut på terminen. Aja, hemma är ju nice också.
Jag hjälpte till att skotta snö för att det hade snöat sjukt mycket, jag borde lägga upp lite snöbilder nån gång.

Dagens Julstämning;

Twisted Sister, Oh Come All Ye Faithful
Twisted Sister, I'll Be Home For Christmas
Twisted Sister, Silver Bells

Ahh...

Inga kommentarer: