tisdag 23 december 2008

Dag 143; December 23th

Jag insåg IDAG att det var 23 december, och jag har ingen julanda, eller "Christmas Spirit".
Sorgligt? Ja.
Jag har börjat uppskatta julen hemma mycket mer, men å andra sidan har vi inte firat den här. Jag kommer öppna mitt paket från min familj imorgon, på julafton, men bara själva lådan. Jag hoppas att det kan få mig i lite julstämning av att bara få se paket som är mina.

Igår var det som sagt basketmatch och det visade sig att alla hade haft det tråkigt under lovet. Vädret hade inte tillåtit. Jag GICK dit och det var en snöstorm som pågick, Mary hade åkt till skolan tidigare för att förbereda antar jag... Så jag hade därför ingen som kunde skjutsa mig. Det var kallt ute och jag fick dra ihop luvan som Kenny i South Park för att skydda mig, men då kunde jag inte se något... Jag kom dit i vilket fall.

Inga kommentarer: