lördag 6 december 2008

Dag 125; It sucks being a teenager + En metallsång!!! Helt gratis!

Det är på väg att bli natt och jag försökte klämma en finne på ryggen. Jag tryckte/klämde på en en kort tag men tortyren efteråt blev kvar desto längre. I en minut försökte jag tänka bort smärtan men det gick inte.
Jag insåg sen hur jävla sorgligt det var. Jag försökte, men kom ingen vart. Så är det att vara tonåring, man kan inte göra ett piss (i mitt fall).

Idag var vi i Sioux City, jag och Larry. Vi åt frukost med hans tvillingbrorsa och hans fru, , det var gott. En kille frågade alla om dom ville ha påtår av kaffet (duh), inklusive mig.
-Do you want more too?,Or do you have hot cocao?, frågade han.
-Yeah, I want some more.
-Huh, a child that drinks coffe?, sa han på skoj och hällde up.
-Hey, sa jag med mitt coola, hippa tugg, I'm not a child!

Dom skrattade.

Jag har skrivit en kort låt om dagen som blev rätt bra. Jag vill bara poängtera att jag inte alls mår dåligt...

"Today (Rebel Against the World)" written by Fred Nyman
(C) tills vidare

(vers)
TODAY!
I woke up and felt unhappy
TODAY!
A vaitor called me Child
TODAY!

(brygga)
I've never ever been so unhappy
never ever been so embaressed

(refräng)
Being a teenager sucks
Being not cared about is so uncool
Rebel against the world!
REBEL AGAINST THE WORLD!

(vers)
TODAY!
I want to hurt myself
TODAY!
I want to bleed to death
TODAY!
Gonna grow up some day!
GONNA GROW UPSOME DAY!

(slutkläm)
Rebel against the world!
REBEL AGAINST THE WORLD!

What else?

Har köpt hälften av julklapparna till min familj.
Det är nästan sommarväder ute.
Bensinen är 1.49,9 för en gallon.
Hamburgare är gott.
High School Musical är inte en så bra film.
Jag vet att nästa Batmanfilmen kommer att vara bättre.
Jag har inga läxor.
Det är 8 riktiga dagar i skolan.
Den 19 slutar jag.
Om 18 dagar är det juldagen.
Om 17 dagar missar jag Kalle Anka.
Larrys brorsa Gary rimmar på "Larry".
Gary hade en cool Harley i garaget på sitt "motorhome"(!).
Det är skönt att sova.
Jag är snygg.
Jag är bäst.
Imorgon är det söndag.
Då går dom flesta till kyrkan.
Jag antar att det är tråkigt.
Jag längtar hem.
Igår var det basketmatch.
Jag är glad att jag inte spelar.
Jag ska sova nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) Keep it up honey!