söndag 7 december 2008

Dag 126; School is fun!

Jag gillar livet nu.
Jag sitter och tittar på schemat med lektioner och hur jag ska göra nästa termin. Om det blir en nästa termin så att säga... Jag kan inte undgå att vara orolig för att få underkänt på terminsproven. Men jag tror att det kommer att gå bra. Just nu har jag bra betyg också, men det jag ska ändra i schemat är en lättare English, om jag har tur, två idrottslektioner per dag, ingen Power Tech eller Physic som jag inte fatta något av.

Det här är mitt idylliska schema;
PE
World History
American Government (om det inte är för svårt)
Geography (vi kommer inte att ha Civics längre)

Lunch

Art
American History eller PE
English
Vocal (kör)/Art (jag tror att jag kan ha båda)

Idag har det inte hänt nåt alls. Jag har chillat och försökt få kontroll på alla saker och sett över min packning till hemvägen, trots att det är långt kvar tills dess.
Jag har snart varit här hälften av tiden, och jag tror helt seriöst att nästa år kan bli mitt bästa i hela mitt liv.
Jag börjar året i USA, det blir vår och Track börjar, vilket jag hoppas är kul. Skolan kommer gå fort om lektionerna blir som jag önskar, för då är det kul.
Sen åker jag hem till Sverige och det är sommar. Nice.
Sen är det Gymnasiet som gäller och jag har fortfarande ingen aning om vad jag vill göra.

Men som sagt, jag måste genomlida fittproven för att komma någon vart.

Dagens maträtter;

Lunch; Kokt korv med rostebröd och Mac n' Cheese som är förvånansvärt gott.
Middag; Stekt kycklingbröst med broccoli/ostris. Kyckling=Gott. Riset=går ner om man inte tuggar det och sväljer med vatten.

Inga kommentarer: