lördag 20 december 2008

Dag 140; Har du hört den förut?

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vi kunde inte hämta upp deras dotter för att det var en snöstorm, och vi alla vet ju var det kommer ifrån. *Hint*--->

Aja, deras son hämtade upp henne och hon kom vid åtta. Än så länge har jag bara sagt hej till henne.
Jag har skottat och sett mycket på TV, och insett varför jag älskar det så mycket (TV alltså).
Jag såg hela "Heavy: The Stoy of Metal" för hundrade gången och den var minst lika bra. Så såg jag den tecknade Grinchen efter att dagen innan sett den med Jim Carrey.

Jag är ändå uttråkad och har inget att göra.
Tack alla som tipsar om saker!


NOT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag tycker att du ska ta dig till biblioteket igen! Så kan du väl kolla med dina polare om ni kan göra saker tillsammans? Eller - inte göra ett dugg tillsammans. Alltså, sitta och häcka, fast ihop. Du förstår vad jag menar. Titta på TV tillsammans med nån är ju kanske roligare än att göra det själv! Du kan väl bjuda hem kompisar också?
Baka! Laga mat!