torsdag 18 december 2008

Dag 138; Test x2

Idag hade vi hälften av semestertesten. Physics gick det extremt dåligt på, jag gjorde mitt bästa vilket inte var så bra. Jag behöver inte oroa mig för att bli hemskickad då betyget idag läggs på betyget man hade innan och inte var en så stor deal som jag trodde, jag har nämligen A+ i Physics... Jag fattar inte hur för jag fattar inte vad vi håller på med.

Jag gjorde ett test så fort jag kom hem från skolan om gymnasieintagningen, som jag ändå måste söka till när jag kommer tillbaka.
Såhär ser det ut. (<----Klicka)

Jag antar att det mesta är rätt, nu gäller det bara att se vilken skola jag vill gå i.

Jag kommer återkomma med dom senaste dagarna när jag känner mig under mindre press, imorgon har vi resten av testen vilket suger lite...

Inga kommentarer: